fredag 19 mars 2010

#12

Natten var okej, man vaknar många gånger och ska vrida på sig..

Svullnaden är sakta men säkert på väg neråt också märker jag, vilket är skönt.
Börjar bli trött på dem där plåsterna som bara sitter där och ser äckliga ut med torkat blod.

Fick ett samtal från rehabcentrum idag, och jag ska på besök redan på måndag kl 11:30.
Ska bli skönt att komma till en tränare så får han se om man gjort bra ifrån sig under de här veckorna man tränat själv.

Är dock lite orolig för min sträckning av benet, har tidigare sagt att jag gjort en full sträckning, men det är inte riktigt sant har jag märkt. Man kan ju nästan "låsa knät" när man sträcker ut det vanligt. Men jag kommer inte så långt, ska försöka tänja ut det i helgen lite mer då jag bara tror jag är stel osv.

Fick ett roligt förslag av min kristna kompis att gå till deras kyrka så dem skulle be för mig, och på så sätt bli helad. Tror faktiskt jag ska ge det ett försök, bara på kul och se om det kan fungera.

Rehab: Fullt pass
nästan full sträckning till cirka 85 grader kanske 80 tillochmed.

2 kommentarer:

  1. spännande läsning! är själv opererad den 11 mars så vi ligger ju ganska lika. :)

    du kan läsa om min skada på http://whirl.se/korsband

    SvaraRadera
  2. Tackar, börjar ledsna på att skriva nu, men försöker hålla upp det :P.
    Okej! Ska ta mig en titt :)

    SvaraRadera