måndag 22 mars 2010

#15

Idag var mitt första besök hos sjukgymnasten. Han verkade kunna sin sak bra och gav mig en drös med övningar jag redan börjat med, jag ligger lite efter schemat då jag inte haft någon direkt kontackt med någon sjukgymnast innan. Har fått lov att fasa ut kryckorna så mycke som möjligt och jag känner mig numera "fri" när jag går utan dem.

Tydligen skulle jag fylla i något register på internet innan min operation, men INGEN har nämt något om det.

Ska dit på fredag 13:30 och träna, troligen cykla lite osv.. kommer kännas bra att komma igång att röra på sig, man har ju trots allt varit begränsad en större del förut.

Knät känns lite svullet efter dagens påfrestningar, men det är ingen fara, gör inte ont eller något.

Min känsel har fortfarande inte kommit tillbaka, men det kan ta sin tid bara den kommer tillbaka nångång :)

Rehab: Utfallssteg 2 set 15 rep, Tåhävningar 2 set 15 rep, Balansövning, Sträckning - nästan full, Böjning 90 grader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar