fredag 12 mars 2010

Mot akuten #5

Tjenare.

Sov ganska bra innan mamma kom instormandes i mitt rum och skulle tydligen känna och klämma på stället jag inte haft någon känsel i.

Upptäckte att hon pratade i telefon och insåg fort att det var sjukhuset.
Igår hade jag berättat att jag var orolig och ville att hon skulle ringa och kolla ifall det var någon fara.

Vi bestämde oss för att åka till akuten iallafall, Eftersom de kunde röra sig om en blodpropp.
Väl där satt vi och kollade på tven i två timmar, GRATTIS TILL SVERIGE SOM VANN GULD I FREESTYLE :D..

Sen fick vi gå in i ett rum och 5 minuter senare kom min läkare som utfört operationen, han hade hört att en av hans patienter var på akuten och ville veta vad som försegick.

Hon kollade lite snabbt på benet och sa att det inte var någon fara och förklarade varför.
Vi var på väg hem 10 minuter senare.

Har bara tagit en smärtstillande idag, så är inte så påverkat längre, vilket är skönt..

Allt för idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar