tisdag 16 mars 2010

#9

Sov hyfsat bra inatt och vaknade av mig själv vid 9:30.

Då började jag göra i ordning mig inför att gå till skolan och vid 10 gick jag iväg.
Fick ont i händerna så fick stanna och ta några micropauser för att få liv i dem igen :)

När jag kom dit så satt jag och snackade massa skit med min lärare i typ 1½ timme eller något.
Vi kom iallafall fram till att jag är klar med det mesta inom bygg så jag fick vara hemma resten av byggveckorna, YEY! :D

Började gå hemåt igen och fick återigen ta micropauser.
Några timmar efteråt började det spänna något så djävulst i min vad, kanske var någon sorts träningsverk då jag inte gått såhär långt på 1 ½ vecka.

Rehab: ½ pass
Full utsräckning till 90 grader (verkar sitta fast vid 90 grader...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar