onsdag 10 mars 2010

#3


Natten har inte varit toppen. vaknat en hel del gånger och haft ont.

Kl 7 fick jag nog och tog en citadon, somnade om och vaknade först vid 11 med samma smärta.
Tog bort förbandet och såg att knät svullnat upp ordentligt (Syns inte på bilden så mycket). Dem glada nyheterna är att jag fått tillbaka känseln lite grann på knät, men desvärre har jag förlorat nästan all känsel i den inringade området(se bild).

Ett bakslag är ett faktum i rehaben, fått svårare att göra övningarna eftersom jag fått en större svullnad. har därför minskat ner lite på övningarna för att få ner svullnaden.

Smärtan är nästintill olidlig emellanåt, men jag försöker härda ut...

Tabletter idag: 1 tiparol, 1 citadon och det kommer troligen bli en tiparol eller en citadon till.
Spruta: Ska ta en senare mot blodproppar, i samband med måltid.

Böjning: fullt utsträckt till 120 grader.
Svullnad: inte mätt.

EDIT: Jag tar ganska starka tabletter så därför blir man lite groggy och stavfel förekommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar